Suchergebnisse

112 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#131. August 2023

Kobiety vs media społecznościowe – jak Internet oddziałuje na ich życie

In: Ogrody nauk i sztuk: debiuty naukowe ; rocznik multi-, inter- i transdyscyplinarny internetowe czasopismo naukowe recenzowane, Band 13, Heft 13, S. 87-98

ISSN: 2084-1426

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#330. September 2021

Media społecznościowe a akceptacja własnego ciała – ruch body positive na Instagramie

In: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de cultura, Band 13, Heft 3, S. 72-87

ISSN: 2391-4432

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#519. November 2020

Media społecznościowe w czasie pandemii – przykład profili wrocławskich rad osiedla na Facebooku

In: Rozwój regionalny i polityka regionalna, Heft 51, S. 9-24

ISSN: 2353-1428

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#107. Dezember 2019

Technologie informacyjno-komunikacyjne oraz media społecznościowe jako narzędzia kształcenia. Studium przypadku – Filia w Ełku Uniwersytetu Warmińsko Mazurskiego w Olsztynie

In: Civitas et Lex: kwartalnik, Band 23, Heft 3, S. 33-39

ISSN: 2449-5522

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#112021

Media społecznościowe jako narzędzie aktywizacji osób starszych w okresie pandemii COVID-19: Analiza funkcjonowania na Facebooku organizacji wybranych z czterech polskich miast

In: Studia z polityki publicznej: Public policy studies, Band 8, Heft 2, S. 63-78

ISSN: 2719-7131

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#131. September 2015

Filtrowanie społecznościowe w internecie – nowy sposób docierania do treści i jego konsekwencje

In: Studia medioznawcze: Media studies, Band 3, S. 43-56

ISSN: 2451-1617

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#142017

Social networks as a factor of political mobilization in Ukraine ; Sieci społecznościowe jako czynnik mobilizacji politycznej na Ukrainie ; Социальные сети как фактор политической мобилизации в Украине

BASE

Open Access#152016

The Use of Social Media by Local Government Units to Communicate with Stakeholders

BASE